مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان

الرئيسيةhttp://shahrukhأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
مكتبة الصور
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Empty
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مونــى
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_vote_rcapس و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_voting_barس و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_vote_lcap 
الشاروخان
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_vote_rcapس و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_voting_barس و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 I_vote_lcap 
aya
سانا
بموووت فى شاروخان
hodaabdo
mahakhan
باروخان
preinsses shahrokh
لؤلؤة
المواضيع الأخيرة
» اعلان جديد للنجم شاروخان 2017 مع انوشكا شارما مترجم
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالخميس يوليو 13, 2017 7:49 am من طرف mahakhan

» اطلب اي فلم لكاجول هنا
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2016 10:02 pm من طرف Q12

» فيلم Bekhudi 1992
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2016 9:51 pm من طرف Q12

» حد لسا عايش هنا
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2016 12:06 pm من طرف الشاروخان

» وين الترحيب
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2016 10:46 am من طرف عاشقة شاروخ

» قصة حياة الكنج شاروخ خان بالصوت والصورة مترجمة عربي
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 09, 2014 11:01 am من طرف انجل احمد

» تعلم اللغه الهنديه مع بارووووووووو
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 10:54 pm من طرف Roses laws

» مـــــــائة مليــــــــار حسنــــــــــــة بل اكثر والله يضاعف لمن يشاء
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 8:27 pm من طرف Roses laws

» Shah Rukh Khan - Koffee with Karan Season 3
س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 8:14 pm من طرف Roses laws

س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة

أديبة شاه روخ خان المخلصة
tofytaaa
الشاروخان
اسيرت قلب الثنائي
wwaammaa
SRK forever
Drizzle
preinsses shahrokh
مونــى
عاشقة شاروخ
عاشقه الكينج
mahakhan
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : جاااااااااااااامد ورااااااااااايق

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 3:19 pm

واضح انك رايق
تصدق فعلا ايام ثانوى عندى برضه كانت اغانى قديمه
بس كانت احلى ايام
وربنا يهديكى يامونى ههههههههههههههههههه
ياابيض.....................
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر
العمل/الترفيه : مــهندس مــستقبلاااا
المزاج : شـــــاروخــــاني

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 4:24 pm

هههههه اه فعلا رايق طب سؤالي انا بقي حد ليه في الكتب والروايات وايه اسم احب كتاب ليه او روايه
tofytaaa
عضو جديد
عضو جديد
tofytaaa

انثى
العمل/الترفيه : ماليش شغلانه خلاص الا حبى شااااااررووو وبس
المزاج : بموووت فى شارو حياتى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 4:40 pm

يا جماعه انا كنت طبيعيه كدا وعسوله وقمورة والحياه ايزى موززووو بس الصدفه خليتى اكون مجنونه وانسى كل حاجة ويبقى شاروو وبسسسس :شاروخ1:

دنيا ايه واغانى ايه وقرف ايه هوة فى بعد نظره عيونه وضحكته Shocked انا قريب كدا هتجنن رسمى بجد انا بقيت مش عايزة اروح فى حته طول النهار مقطوعه ليه فى البيت افلام وصور لما الكمبيوتر زهق منى Laughing طولت عليكم بس هوة يستااااااااااااااااااهل وربووونا Laughing Laughing Laughing king king cheers affraid

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عضو متميز
عضو متميز

انثى
العمل/الترفيه : شارررروخااااني
المزاج : رومانسية كلاسيكية

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 4:46 pm

أنا طبعا............

وبحب قصص الجاسوسية. وبقرأ روايات الجيب بس ده من فترة بعيدة شوية. وأكتر رواية بحبها

(الرجل المستحيل).

ههههههههههه طبعا انت عارف يا شارو

غمزة
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 5:07 pm

ههههه عارف دعا من غير ماتقولي دي روايتي المفضله لنبيل فاروق وبحب قرأءه الجرايد موت وخصوصا جريده الدستور
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 5:07 pm

ههههه عارف دعا من غير ماتقولي دي روايتي المفضله لنبيل فاروق وبحب قرأءه الجرايد موت وخصوصا جريده الدستور
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 2:11 am

ازيك يا شارو
بجد انا بموت فى الرجل المستحيل وقرات قصص كتييييييير ليه بعشق انا جو المغامرة والاكشن ده بس تعرف اكنر قصه بحبها هى وااااااااااااسلاماه بجد انا بعشقها القصه الحقيقيه مش الفيلم
فيها رومانسيه رهيبه كل كلمه فى القصه حافظاها مش عارفه ليه بس القصه دى بالذات كده
ميرسى على السؤال ياشاروخان
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 2:55 am

هههه انا عندي السلسله كامله يا دعا بجد سلسله ممتعه واسلاماه وجهاد وقطز ممتازه برضه
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 3:00 am

تخيل لو سلسلة رجل المستحيا دى اتعملت فيلم
مين يبقى ادهم صبرى
احمد صبرى
منى
قدرى
ورينا خيالك بقى يااستاذ شارو
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 4:12 am

بصي دعا انا شويه بحب الاجنبي عن العربي فانا هاقول ابطالها من الاجانب مره وابطالها من المصرين مره اوك
مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى
العمل/الترفيه : اخبار الكنج شارو
المزاج : هيمانة بعيون شارو

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 8:06 am

الطبيعي ان اكون اتجننت بشارو طبعاااااااا

عندك مانع يا احمد انت ودعاء

وبعدين انتو زعلانين ليه هههههههههه ولا عشان مش بتحبو قدى

ههههههههههههههههه

بالنسبة للقصص انا بقالي فترة مش بقرا قصص غير بتاعة للاطفال عشان انا واحتى بتقرا قصص لابنها حكم بقي هنعمل ايه ههههههههههههه
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 10:24 am

ماشى يامونى وياترى بتقرى ميكى ولا بطوط مش
على فكرة القصص دى مفيده جدا لصحتك

شارو قول ياعم اى حد وعلى فكره انا كان قصدى على الاجانب لان مافيش حد فى مصر يقدر يعمل ادهم صبرى
مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 1:46 pm

لما يكون عندك طفل في البيت بتحبيه وبتحبي تلعبي معاه اكيد هتعملى اى حاجه عشانه

ولا ايه ولا انتى مش بتحبي الاطفال خالص

اه هو انا مش قولتلك هههههههههه

اصل كمان بتعلم قرايتها عشان شارو لما يجيب اريان وسوهانا نبقي نقري ونلعب سوا ههههههههههههههههههه

عشان مش يحسو ببعد غورى هههههههههههههههه
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 5:44 pm

ههههههه يا اهل المملكه ..موني بتقرأ بطوط..تشششش..لا لا موني بطوط كبيره عليكي شويه انصحك بسمير وقطرالندي هههههه..واكيد اولاد شارو ما هيحسوا بالغربه لما يشوفوكي(اوعك تفهميني صح) هههههه...
اوك دعا راح اقولك علي الابطال حالا
مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 6:11 pm

ومين مش بيحب يقرا للاطفال الا ازا بقي انك من نوع غريب من الناس مش بتحب تقرا للاطفال

انا بتكلم على القراية حاليا وبعدين ماله بطوط انا رسماه علي الحيطة في اوضتى ورسامة اشكال كتيررررررر بتاعة اطفال هههههههههههه

تقصد اي يا احمد

وبعدين لمااقري اكيد مش في غير احسان عبد القدوس

عموما البطل في الفيلم يا دعاء رايى انه براد بيت
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 6:28 pm

يا موني انا عمري مااقدر اقول حاجه وعلي فكره بقي انا عندي كل اسبوع لازم اجيب قصه لاختي الصغيره ..
اقول بقي ادهم صبري راح يكون جايسون ستيتهام بطل سلسله transporterالمشهوره... مني راح تكون طبعا انجلينا جولي ...جيهان هتكون ممكن نقول نيكول كيدمان...سونيا جراهام هتكون سلمي حايك ...اما موشي حاييم دزرائلي هيكون جون ترافولتا وقدري لسه مش لا قي حد شبهه..اوك كده ايه رأيك
مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 6:36 pm

لاء لو في ف نفسك حاجه قولها وريني كده هتقول ايه ههههههههههههههههه

عشان بقالي كتير مش ضربت حد وبصراحه متغاظة من غورى بسبب روما

وعايزة اضرب حد فقول كده عايز تقول ايه عشان اضربك ههههههههههههههه

انا بقراله قصص بس لما احب انومه واختى تكون في مشوار عشان اقعد براحتى ههههههههه فهمت بقراله ليه ههههههههههههه شوفت القوة يابنى

خلاص لو تحب ارسملها اى حاجه قولى

بعرف ارسم تويتي وبطوط وميكي واى من دي

وبعدين مين كل دول اللى انت قولتهم دول انا مش اعرف غير جايسون وانجيلنا

مين الباقي دول ههههههههههههه
عاشقة شاروخ
عضو ماسي
عضو ماسي
عاشقة شاروخ

انثى
الموقع : °•ا♥ا.فــلــســطــيــــــטּ ا♥ا•° غـِـزة ..لِگٌـنَ { گٌـيفً لرٍآحَـلٍ آنُ يقيٍمٍـ!!
العمل/الترفيه : Ṧ Ṝ Қ
المزاج : نايس

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 9:30 pm

يعني قولي يا موني ما شاء الله الواد دا ثقافتوو اجنبي

دحنا حنطر نتعلم لغات عشان نحكي معاه

ياااااي انتي زيي بتحبي تويتي وميكي ماوس احنا ما عنا اصغار في بيتنا بس اولاد عمي طبعا كبير

متجوزين ومخلفين واولادهم دايمن عنا والله بلخموني .. عمتوو هديل ارسميلي عروسة هاي البنت

عمتوو هديل ارسميليي صوص .اتويتي بقي صوص هههههههههه لا ولي بجيبلي دفتر ابو اربعين ورقة

بقلي اسمعي ولي عمتوو هديل خلصيلي اياه معاكي لبكرة هههههههههه

شغالة عند الي خلفوك منا

اما بالنسبة للروايات والقصص انا ما بعرف اي رواية بتحكوو عنهاا ما في عنا اظني هون بفلسطين

بس انا بمووت بقصص الاكشن والجرائم والقصص الي فيهاا احداث كدا واثارة
بس بحب اكتر اقرأ شعر طبعاا لمحمود درويش واحمد شوقي ونزار قباني وكتيير غيرهم

والقصة الي كنت احبها وانا صغيرة علاء الدين والمصباح العجيب
قصة روووعة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 11:46 pm

اه بقي يا موني مش لاقيه حد تضربيه فتيجي علي الغلبان..كل الاسماء اللي قولتها اسماء ابطال في روايه اوك..اما هديل بقي فخففي اللعب شويه يا مان هههه
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:14 am

وحشتووووووووووووووووووووونى اووووووووووووووووووى يااحلى اعضاء عاملين ايه واخباركم ايه ازيك يابطوط قصدى يامونى ماتزعليش انا والله الى بحبهم بقولهم بطوطو ودى بقولها على طول لماما وجدتى ياروح قلبى كده ماتساليش عليا ماشى مش ممكن يكون حصلى حاجه المهم ربنا يخليلك ابن اختك بس هى معلومه انيمه مش انومه والاطفال ياحبيبتى احباب الله ده انا محضره اسم ولادى من دلوقتى ده اذا ربنا نفخ فى صورتى ولاقيت ابن الحلال
القمر عاشقه واحشششانى اووووووووووى بجد والله ومعلشى امبارح خرجت بس النت مهنج وبعدين كان عندى هبل دروس اخبارك ايه ياروحى يارب تكونى تمام ةيخليلك ولاد ولاد عمك واكيد هما قمر عشان يقربولك
الباشا بتاعنا الاستاذ شارو معلشى لاديز فيرست ميرسى على تجوابك معايا وانك كتتبت ممثلين وبجد اهنيك على اختياراتك الحلوه اوووووووووووووووووووى دى انتى بجد عبقرى وعلى راى عاشقه ثقافتك اجنبى
بسم الله ماشاء الله عليك وربنا يخليلك اختك يلرب وتكون شاطره كده زيك
ادعولى بلييييييييز
مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 4:59 am

بس يا عاشقه اكيد بتكونى مبسوطة وانتى بترسمي ليهم

ده انا بقولك اوضتى في بيتنا ملياها رسومات واوضة ابن اختى بقي مش مخليه مكان فاضي فيها لدرجة اختى وجوزها يقولولى مش تيجي عندنا غير لما نرمي الفرش بتاعة الالوان هههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليهم ليكو يا هديل

معلش بقي يا احمد ماهو انت الصغير استحمل والكبير طبعا لازم يضرب الصغير هههههههه

انتى يابت انتى ياواما بطوط ده انا بقوله لابن اختى هههههههه كده اتنين بطوط في البيت مش ينفع البيت هيولع كده هههههههههههه

انتى قولتى هتكونى مشغولة بالدراسة وعشان كده مش رديت ابعتلك حاجه عشان تهتمى بدراستك شوية ومش تقعدي كتير نت غير لما تكونى مذاكرة كويس

طب ابقي قوليلي اساميهم عشان اغشهم منك ههههههههه

اكيد عارفه انهم ممثلين معروفين بس انا مش بحب اعرف اسامي حد يعنى ممكن اشوف الافلام كتير لشخص واحد واحب تمثيله لاكن بصراحه مش يهمنى اعرف اسمه عشان كده مش اعرفهم
كفاية عليااااااااااااااااااااا شاااااااارو

تعرفو اختى وجوزها مسمينى ايه

مونى الهنديه ههههههههههههه عشان كل مايشفونى يا اما علي الموقع هنا يا اما علي قناة هنديه ههههههههههههههههههه

طولت عليكو هتعملو ايه بقي قدركووووووووو
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 5:18 am

مشكور واما علي ذوقك...وراح اجيب الابطال بالمصري بالمره مره جايه انشالله..كده يا موني حد يضرب اخوه الصغير طب والنعمه لاقول لبابا يلا بقي
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 7:21 am

ميرسى على ذوقك انت والله اختيارك ده عبقرى بجد بعدين من ده الى يقدر يضربك
ده انت وراك رجاله
ولا ايه يامونى ماقدرتيش على غورى هتستقى على شارو
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
الشاروخان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 7:38 am

ههههه ايوه كده دعا خلينا نبقي مع بعض علي المفتريه دي هاا مين تاني معانا يا جماعه
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
wwaammaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة   س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 7:43 am

ماتخافش احنا جامدين اوى
بس مونى طيوبه اوووووووووووووووى مش هاتعمل حاجه
ولا هاتعمل تورينا اخرها
هاهاهاها cheers

س و ج ؟ اعرف عن احباب المملكة
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تحديث المملكة
» طلب من اعضاء المملكة بلييييز
» حصريا لكل احباب الكنج" موسوعة فديوهات الفيلم المنتظر راع.1 "