مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان

الرئيسيةhttp://shahrukhأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
مكتبة الصور
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Empty
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مونــى
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_vote_rcapاجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_voting_barاجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_vote_lcap 
الشاروخان
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_vote_rcapاجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_voting_barاجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا I_vote_lcap 
aya
سانا
بموووت فى شاروخان
hodaabdo
mahakhan
باروخان
preinsses shahrokh
لؤلؤة
المواضيع الأخيرة
» اعلان جديد للنجم شاروخان 2017 مع انوشكا شارما مترجم
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالخميس يوليو 13, 2017 7:49 am من طرف mahakhan

» اطلب اي فلم لكاجول هنا
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2016 10:02 pm من طرف Q12

» فيلم Bekhudi 1992
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2016 9:51 pm من طرف Q12

» حد لسا عايش هنا
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت سبتمبر 24, 2016 12:06 pm من طرف الشاروخان

» وين الترحيب
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2016 10:46 am من طرف عاشقة شاروخ

» قصة حياة الكنج شاروخ خان بالصوت والصورة مترجمة عربي
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالخميس أكتوبر 09, 2014 11:01 am من طرف انجل احمد

» تعلم اللغه الهنديه مع بارووووووووو
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 10:54 pm من طرف Roses laws

» مـــــــائة مليــــــــار حسنــــــــــــة بل اكثر والله يضاعف لمن يشاء
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 8:27 pm من طرف Roses laws

» Shah Rukh Khan - Koffee with Karan Season 3
اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت أغسطس 09, 2014 8:14 pm من طرف Roses laws

اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا

عاشقة شاروخ
الشاروخان
عاشقه شاروخان
مونــى
غمازة شاروخ
SRK forever
preinsses shahrokh
mahakhan
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى
الموقع : https://www.facebook.com/album.php?aid=18150&id=100001029517666&fbid=134344639943186&ref=mf#!/profile.php?id=100000601253173
العمل/الترفيه : حياة الكنج شاروخ حياتي وسعادته املي الوحيد
المزاج : حالمة

مُساهمةموضوع: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 12:15 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا حبيت اليوم اسوي موضوع فكرته بالنسبة لي جميلة

وهي كل واحد يكتب افضل مشهد عجبه للكنج من الافلام ولماذا اي يتحدث عن ليه عجبه هذا المشهد

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وممكن نسال بعض يعني انا مثلا اختار واحدة اسالها عن مشهد معين يعجبها ولا لا
او اسالها عن افضل مشهد لديها او اغنية مش شرط مشهد

هاه ايه رايكم؟

عدل سابقا من قبل mahakhan في الأربعاء يونيو 24, 2009 12:23 am عدل 1 مرات
https://www.facebook.com/album.php?aid=18150&id=1000010295176
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى
الموقع : https://www.facebook.com/album.php?aid=18150&id=100001029517666&fbid=134344639943186&ref=mf#!/profile.php?id=100000601253173

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 12:21 am

انا مثلا هبتدي باني بحب جدا مشهد من كوتش كوتش هوتا هي

وهو المشهد اللي شارو بيشوف فيه كاجول بعد مرور 8 سنوات

المشهد قمة الروعة وشارو وكاجول ابدعوا

وميزة هذا المشهد ان بيعبر عن مشاعر راهول وحبة الحقيقي كان مع مين وكان كامن بدخله كل هذه السنين

وكمان مشهد اعتراف راهول لانجلي بحبه لنينا وتركها ليه وسفرها في القطر انا لم ابكي في حياتي مثل بكائي مع هذين المشهدين يدمروا فعلا

احب اشوفهم دايما حتي لو مش بتفرج علي الفلم

وعايزة اسال غموزتي اي مشهد من نفس الفلم عجبك؟
preinsses shahrokh
مشرف
مشرف
preinsses shahrokh

انثى
العمل/الترفيه : متــــابعة كل مايخص الملكـ خــــان
المزاج : دام شاروخان موجود دايما مروووقة

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 3:20 am

هاااااايات ويسلمووووا على الطرح

موضوع رائع وانا لو جلست من اليوم الين سنة قدام ماراح اخلص وانا

اعدد المشاهد الي احبهااا من الكنج لانه عن جد فنان بمعنى الكلمة

بس في مشهد كل ماشوفه اجلس ابكي الين دحين ويمكن قد شفته مليون مرة

مشهد من فيلم كوبي كوشي كابي غام لمن امه تشوفه في المركز التجاري وتروح الين

عنده وبعدين يجلسووا يبكووا هذا المشهد بالنسبة ليه قمة في الروعه لانه امه تحزن وهو بعد يعني ماشاف امه ليه سنين

وللي اكثر يحزن لمن يسيب عشان ابوه لايشوفهاا واقفه معاه .

وكمان مشهد من فيلم كوتش كوتش هوتا هي لمن يكون يوم الزواج تبع كاجول وهو يرحلهاا

الغرفه ويقلهاا انه يحبهااا بس يكون خلاص قد راحت الفرصة عليه

بالله عليكم مين يعجبه هذي المشهدين من جد مشاهد جبارة
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى
العمل/الترفيه : حاصلة على ليسانس حقوق
المزاج : عاشقة لشاروخان

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 5:42 am

ميرسيييييييييييي كتيييييييييييير مها على الطرح الممتاز

انا عن نفسى بحب اوى مشهد من فيلم kal ho na ho لما شارو بيعرف ان بريتى عرفت بأمر مرضه ويخرج من المشفى عشان يروح لها عند المكان اللى دايما تبكى فية على اعزائها اللى بتفقدهم ويقول انه مش بيحبها انا بموت فى المشهد دا جدا وبالنسبه ليا الكينج وبريتى ابدعوا فيه كتييير عشان يخرج بطريقة تهز القلب كدة
وفى كتيييييييير والله مشاهد رائعة وانا بحبها اوى وميرسيييي كمان مرة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 9:23 am

برنسيسة وهند حقيقي اختارتوا مشاهد تجنن

فعلا برنسيسة مشهد كابي خوشي انا بحبه جدااااااااااااااااااااا تعرفي اي مشهد تاني من الفلم؟
المشهد بعد مشهد المطار لما شارو يبكي بشدة بين زراعي كاجول ويعترفلها عن مدي جرحه والمه لما والده فصله نم العيلة بكلمة _ انا كل ما اشوفوه اتعب خالص واشعر ان شارو وهو بيمثله كان بيبكي حقيقي ومتاثر

وطبعاااااااااا كتش كتش كمية مشاهدة المؤثرة مش تخلص خالص والمشهد لما يعترفلها ويلمس انفها في مشهد يجنن اول يضع يدها علي قلبه ويلمس انفها بتنزل منها دمعة علي صباع شارو

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو كان مشهد جنان والدمعة نزلها منها علي صباع شارو بعد لمسه لانها كانه بالحركة دي عرفها تحويل الصداقة لقمة الحب

وكمان المشهد الفظيع لما سلمان يترك كاجول لتذهب لشارو ااااااااااااااااااااااااااااااااااه يا قلبي علي البكاء اللي حصل
شوفتوا كاجول وشارو عمالين يبكوا مش عرفوا يعملوا غير البكاء بفرح وحزن والم واااااااااااااااااااااااااااووااااااااااااااااااااااااااااو

وهند يا قمر اختيارك موفق فلم كا هو نا اثبات للتضحية وقمة التضحية للحب الله عليهم
والمشهد اللي ذكرتيه مش ابداع وبس دا قمة الابداع خصوصا وخي بتقله ليه حبتني الحب دا كله
وقلها لا مش بحبك طبعا اللي شاف المشهد هيفهم هو يقصد ايه وهو بيبكي ويقلها كدا كانه يا حرام لاخر لحظة عايز يلغي حبها من اجل حياتها يا رب عليه وعلي جماله في التمثيل وتوصيل المشاعر يجنن _ يا رب احميه واحفظه
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 9:27 am

تعرفوا ايه كمان بيعجبني جداااااااااا
كويلا _ كان من اوائل افلامي مع الكنج

وشارو ابداعه هنا انه طول الفيلم كان اخرس تعبيراته كلها معتمدة علي اللي يجننوا عينيه ما شاء الله عليهم

كل التعبيرات كانت بعنيه _ والمشهد اللي حبيته لما اخدوا منه مدهوري في الغابة وهو متمسك بيها مثل المجنون مش راضي يتركها وبينظر حواليه كانه عايز يخفيها منهم وبيصرخ بجنان المشهد هذا حبيته خالص

والفيلم نفسه بحبه جداااااااااااااااااااااااااا لانه قمة الابداع للكنج ومقدرته التمثيلية بدون الاستعانة بصوته

هاه؟
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يونيو 24, 2009 1:18 pm

فعلا مها الفيلم دا انا بعشقه كتيييييييييييير وشارو اثبت جدارته فى التمثيل فية ودا اول فيلم انا عرفت فية شارو فليه ذكريات معايا
وبرده من المشاهد اللى انا بحبها كتييييييييير فيلم veer zaara اللقطة لما شارو بيكون بيوصل بريتى المحطة عشان تذهب لمنزلها وهو يكون بيحبها وهى تشوف خطيبها رضا شيرازى وتعرفه على شارو بحب صدمته كتيييييير وبعد كدة يروح ويكلمها عن حبه امام خطيبها بحس ان الحب لا يعرف الخوف ولا الجبن فى المشهد دا مشهد فى قمة الرومانسية وبصراحة انا بحب الفيلم دا كتيييييييييييييييييييييييييييييييير

ومن المشاهد اللى بحبها برده
فيلم pardes اخر مشهد فية لما شارو يعترف امام الجميع بحبه لجانجا ويقول لو تعتبروا خوفى عليها ودفاعى عنها حب فأنا احبها ويقولها بصوت جاهورى انا اعشق هذا المشهد لانى احس بمسئوليته اتجاهها وهى حمايتها فهذا هو الحب العفيف .......... والبقيه تأتى

غمازة شاروخ
عضو متميز
عضو متميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت يونيو 27, 2009 7:57 am

سوري يالغاليه على التأخير

بس تعرفين عذري والله مو مني

أمل مشهد في فلم كوتش كوتش هو يوم وادع كاجول عند المحطه

عارفه حزين هبكي لكن أحس أن بهذا الفراق عرف كل واحد منهم حبه الحقيقي
غمازة شاروخ
عضو متميز
عضو متميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت يونيو 27, 2009 8:06 am

mahakhan كتب:
تعرفوا ايه كمان بيعجبني جداااااااااا
كويلا _ كان من اوائل افلامي مع الكنج

؟

سبحان الله أنا بعد أول أفلامي مع شارو هذا الفلم كان عمري 10 سنوات بس

شفت الفلم هذا واتأثرة كثثثثثثثير فيه وخاصة يوم رموه من الجبل

هنا أنا صدقت لدرجة بكيت عليه كأنوا واحد من أهلي

فديته وبعد يوم في الغابه وهو يأكلها الأكل وااااااو عجبني كثير حسيته حنووون بالمره

وفي أفلام ثانيه لاكن بعدين راح أقولهم
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالثلاثاء يونيو 30, 2009 5:15 am

فعلا غمازة انا احب المشهد دا كتيييييييييييييير الكينج مع كاجول كتييييييييير يأثرو فيا
وبصراحه انا بحب كل مشاهد بكاء شارو علشان احس دايما انه بكاء حقيقى وباشعر بيه وبتأثر كتيييييييييييييييييييير وشارودايما احساسه عالى جدا فى كل مشاهده ودايما احساسه ده بيأثر على اداء الفنانه اللى امامه فتبدع ايضا وهذا شئ قليل الحدوث مع غيره من الممثلين

مونــى
نائب المدير
مونــى

انثى
العمل/الترفيه : اخبار الكنج شارو
المزاج : هيمانة بعيون شارو

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالثلاثاء يونيو 30, 2009 2:54 pm

بصراحه كل حاجه بين كاجول وشارو حلوة

وانا اكتر مشهد عجبنى اوى من فيلم (كال هو نا هو ) لما شارو يسلم حبيبته بريتى للى هيتجوزها ولما يسبوه لوحده يعيط هبكي في الجزء ده بنشوف قد ايه الحب اللي بيخليك بتعمل اى حاجه عشان حبيبك مش يتالم بعدك مش هتفرق انت المهم عندك اللى بتحبه وبس
عاشقه شاروخان
عضو متميز
عضو متميز
عاشقه شاروخان

انثى
المزاج : اجمل منتدى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالثلاثاء يونيو 30, 2009 4:29 pm

انا والله محتاره اقول انهى مشهد عجبنى كل افلام شاروو عجبانى طبعا بس فعلا اكتر مشهد بموت فيه فى فيلم كوتش كوتش هوتا هيه لما كاجول وشارو بيرقصوا تحت المطر والحب الى بيبان فى عينيهم وصدمه كاجول لما بتفتكر سلمان بالدبله بجد قمه فى الرومانسيه والتمثيل الرهيب
بجد يا مها فكره تحفه انتى خليتنى افتكر الفيلم كله دلوقتى وبقيت عاوزه اشوفه حالا موضوع جميل فعلا
غمزة في حفظ وأمان الله
http://www.kn0z.com/2minutes.htm
غمازة شاروخ
عضو متميز
عضو متميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالثلاثاء يونيو 30, 2009 5:32 pm

من المشاهد اللي عجبتني للكنج هي في فلم دل سي

المشهد يوم انه يفجر نفسه مع البطله نسيت اسمها الصراحه

هذا المشهد قمه في الروعه يعني من كثر حبه لها ماقدر يخليها حتى في الموت

مشهد عن جد رووووووووووووووووووووووعه
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 12:46 pm

اوكى مشاهد اللى انتوا اختارتوها بجد كلها تحفة

اما انا .................

فى فيلم رام جانى بحب لقطتتين

اول مشهد : لما الضابط بيقتل الراجل اللى شارو شغال عنده بحب تأثر شارو بموت الراجل اللى يعتبر رباه وبحب صدمته كتييييييييييييييييير

تانى مشهد : لما شارو زعق ل جوهى ويرجع يندم لما يطردها ويعاتب الزمن اللى خلاه كدة
بحب المشهدين دول جدا والفيلم اصلا رائع تحفة

mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأحد يوليو 05, 2009 5:26 pm

الله علي جمالكم

فعلا بتحتارو مشاهد كلها تجنن

وفلم دل سي من اروع الافلام

زي ما قالت غموزتي المشهد اللي بيحضن فيه مونيشا ويفجر نفسه معاها كان مشهد رائع قمة الحب بجنان

وفي مشهد لما بيضرب في القسم ويهرب ولما بيقع في اخر المشهد ويفضل يقول لنفسه لا تنم لا تنم كان رائع ويفضل يضرب نفسه علشان مش ينام رااااااااااااااااائع شاروقتي

preinsses shahrokh
مشرف
مشرف
preinsses shahrokh

انثى
العمل/الترفيه : متــــابعة كل مايخص الملكـ خــــان
المزاج : دام شاروخان موجود دايما مروووقة

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالإثنين يوليو 06, 2009 3:56 am

ونعم الاختيار صراحه المشاهد كلهاا

خطيرررة

واحنا لو حنجلس نعدد ماراح نخلص

بعد ازنك مهااوي راح نعدد دحين اكثر مشاهد شاروخ كوميدياا

يعني بعض المشاهد من شاروخ الي يجي فيهااا شوي كوميدي

اكتبوووا المشهد وبرضوووا وقولووا ليش عاجبكم

سي يووووووووووووو
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالإثنين يوليو 06, 2009 5:36 am

من مشاهد شارو الكوميدية اللى انا بحبها كتيييييييييييييير من فيلم " لا تقول وداعا " لما بيشوف زوجته " بريتى زينتا " وهى بتسلم على زوج "رانى " " ابهشيك " ويروح البيت ويزعق عشان كدة لكن هما فى البيت " بريتى وماماته " يكونوا بيكلموا على ابنهم ارجون ويحصل سوء الفهم والله المشهد جامد وانا بحبه كتيييييييييييييييييييييييير

وبردة بحب مشهد من فيلم " rab ne bana di jodi " لما سورى او سوريندر يصحا اصبح ويكتب لتانى ورقة عشان يعرفها انه راح الشغل ويحتار يحط الوردة ولا لأ بحب تعابير شارو كتييييييييييييير فى المشهد دا
فى كتيييييييييييييييييييييييييييير اوى اوى اوى مشاهد كوميدى لشارو تجنن والله
----------------------------------------------------------------------------------------------
بس كنت عايزة اضيف مشهد لشارو بحبه كتييييييييييييييييييييييير فى فيلم " Chak_De_Indi " لما شارو يخرج فى المطر ويقول " نصر من الله وفتح قريب " والله كانت طلعة عسل منه وانا بحبه كتييييييييييييييييير فى المشهد دا
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 10:36 am

انا مثلك هند بموت في هذا المشهد يجننننننننننننن من تشاكدي انديا
نصر من الله وفتح قريب

كات بجنن انتي عارفة اني قطعت هذا المشهد ونزلته في الامب بي ثري علشان اسمع دااااااااااااااااااااااااايما من صوته

اوك برنسية مشاهد كوميدية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هو عامل كتير جدااااااااااااااااااااااااااااا

في مشهد من دالولي دولهنيا لما كاجول بتبكي شارو بيحاول يسكتها ويمسكها من البلوزة فيقطعها هههههههههه
مشهد لذيد
وكمان من نفس الفلم في الاستطبل لما كاجول تقول انا خايفة تمطر ثلج

فشارو يتكلم بكل ثقة انا بدل هنا لن يحدث شئ مع نهاية الجملة تمطر ثلج ههههههههههههههه

انتوا حتخلوني اروح اشوف الفلم دلوقتي هههههههههههههههههه
غمازة شاروخ
عضو متميز
عضو متميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 8:34 pm

انتوا عن جد ذوقكوا عالي مره

المشاهد اللي تقولون عليها حتى أنا أحبها كثيييير

وفي مشهد من فلم كابي خوشي كابي غم مواقفه مع هيرتك

بموت من الضحك عليها يوم هم في الحفل هو مع هيرتك يوم جا جبنه يغني

عن جد موقف كوميدي رررررووعه
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالخميس يوليو 09, 2009 5:08 pm

اها غموزتي وكمان لما هيريتك بيغني في اللوالي
ويروح لكاجول وهي تفضل بصالوه وتقرص خده وشارو واقف متغاظ لوما تمشي كاجول يبص لهيريتك بغيظ اكتر ويقلدها هههههههههههههههههه فكراه يجننننننننن
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالجمعة يوليو 10, 2009 6:01 pm

وانا كمان بحب المشاهد دى كتييييييييييييييييييييير
ومن المشاهد اللى انا بحبها وبضحكنى كتيييييييييييير من فيلم one 2 ka 4 لما شارو يرجع البيت وتكون جوهى مستنياه او عامله مسنياه عشان يتعشوا سوا ويدخل ويلقيها بتقفل الغطا وبيسألها عن الاولاد وصاحبه وتقول ان الاطفال ناموا وصاحبه فى حفلة ويحصل سوء التفاهم وتكتشف جوهى فى الاخر انه عايز ينام ويخليها تقعد ساكته انا بحب المشهد دا كتييييييييييييييييييييييييييييير حلو اوى من الاتنين شارو وجوهى
غمازة شاروخ
عضو متميز
عضو متميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالجمعة يوليو 10, 2009 6:27 pm

SRK أيوا المقطع هذا يمووووووت من الضحك

أنا احبه كثييير ومشاهد كثيرره وعاد اللي أحلاهم فلم كال هونا هو

كان دورو ف الفلم تحفه وخاصة وهم في الديسكو وبعدين يسأل سيف

كيف تعرف على بريتي و هي ما تبغى تقول لشارو ان سيف مو صديقها

وبعدين ما يعرفون يتكلمون موقف ولا مثله
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالسبت يوليو 11, 2009 10:04 pm

صح والله غموزة الفيلم كله حلوووووووووووو بالكوميديا بتاعته والدراما والرومانسية اللى فية انا بحبه كتيييييييييييييييييييييييييييييييير
ومن الافلام اللى انا بحبها برده كتيييييييييييييييييييير فيلم باد شاة معظمة كوميدى رهيييييييييييييييييب والله بيضحكنى كتييييييييييييير
mahakhan
المدير العام
المدير العام
mahakhan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأحد يوليو 12, 2009 8:55 am

هاي بنوتات

فعلا كا هو نا تجفة وبحبه خالص
والمشهد اللي شارو كان بيعلم فيه سيف كيف يتعامل مع بريتي عن طريق التليفون
سيف كان معاها وشارو بالسماعات عمال يقوله اعمل كدا وكدا ولما بيقولوا بصلها مرة واحدة هههههههه
ولما سيف بصلها جابوا شارو اتخض كانه كان معاهم ههههههههه
SRK forever
عضو متميز
عضو متميز
SRK forever

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا   اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا Emptyالأحد يوليو 12, 2009 9:45 am

هو فعلا شارو كتيررررررررر عسوله فى هذا الفيلم وحلو فعلا فى هذا المشهد هذا المشهد كله انا بحبه كتيرررررررر من الكينج وسيف وكمان بحب فى فيلم كال هونا هو اللقطة بتاعت لما يكون شارو نايم جنب سيف فيها على السرير والخادمة بتاعت سيف تخش عليهم بعد الاغنية بتاعت الديسكو والله كتيررر بحبها وكمان بحبها اللقطة اللى بعدها لما بيروح هو وسيف عشان يفطروا وشارو يقول لسيف عاوز كمان يقوم سيف يقول شارو لالا كفاية الصداقة يقوم شارو يقول لسيف انا بتكلم عن اللبن عايز اكتر بحب اشوف ملامح سيف فى اللحظة دى بحسه بيقول فضحت نفسى ههههههههه وبحب اللقطة بتاعت لما شارو وبريتى يكونوا وقفين عند البيت ويقعد يقولها اضحكى بحبه اوى هنا كتير حلو وعسول اكيد كلكم عرفتوا اللقطة دى .................... ...............................صح ؟؟؟؟

اصلا شارو وسيف كتير حلوين فى هذا الفيلم والفيلم دا اصلا رائع كتيرررررر وانا بحبه موووووووووووووووووت وشارو وسيف فى كمياءبينهم كبيررررة اوى ههههههه فعلا اصدقاء حلوين وكمان انا بحب شارو مع بريتى كتيررررررررررررررررررررررررررررر

اجمل مشهد للكنج شاروخ خان ولماذا
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مواقع للكنج شاروخ خان
» حصريااااا للمملكة تصاميم للكنج شاروخ خان
» شاروخ خان اجمل واروع ممثل هندي